יו"ר 'הציונות הדתית' ברמת גן: "צריך ביטוי לדתיים"

מהדורת הבוקר 2 Comment on יו"ר 'הציונות הדתית' ברמת גן: "צריך ביטוי לדתיים"

עו"ד זוהר ישרים, יו"ר 'הציונות הדתית' ברמת גן ב'מהדורת הבוקר-סוף השבוע': אוביל שיח שיאחד את כל תושבי העיר דתיים וחילוניים. מצד שני צריך לתת ביטוי לציבור הדתי שירגיש שייכות לעיר שזה מעט חסר" והוסיף: "קורא לש"ס ולדגל התורה להצטרף אלינו, חייבים לאחד את הגוש האמוני בעיר ולהשמיע את הקול היהודי"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חבר מועצת עיריית רמת גן, עוה"ד זוהר ישרים שמכהן כיו"ר הציונות הדתית בעיר בראיון לאיתי גדסי ויענקל'ה פרידמן: "התחלנו לעורר את השטח ברמת גן, ואת הציבור הדתי. נחזק את מסורת ישראל בעיר".

עו"ד ישרים סירב להתייחס למתיחות שמתעוררת ברמת גן עקב התנהלות ראש העיר כרמל שאמה הכהן: "אני רוצה לעורר שיח ולאחד את כל תושבי העיר דתיים וחילוניים. מצד שני לתת ביטוי לציבור הדתי שירגיש שייכות לעיר שזה מעט חסר. אנחנו נוביל את הדיבור בצורה מאחדת, יש מקום לכולם. הציונות הדתית כוללת את כל הציבור הדתי בעיר, אנחנו נוביל וילכו אחרינו – יש דיבור עם דגל התורה, אשמח שיצטרפו אלינו"

"רצנו בעבר עם ש"ס שהיא מפלגה נהדרת. קורא להם ולדגל התורה להצטרף אלינו, חייבים לאחד את הגוש האמוני בעיר ולהשמיע את הקול היהודי בעיר. אני אעמוד לצד ראש העיר ונעזור לו בעניין הדתי. כיום המצב לא מספיק טוב בעיר".

האזינו



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    לא להצביע למי שישב עם כרמל שאמה
    נתן ידו לחילול שבת

  2. 1

    האיש פרש ע"פ הודאתו בהוראת הרב קנייבסקי זצוק"ל וחזר לעירייה עם קבלת הג'ובים ע"ד עצמו..